Ta strona służy gromadzeniu pomysłów dotyczących różnej formie wprowadzania w życie e-biznes'u, które można by zastosować i udoskonalić w kontakcie z czytelnikami tego bloga. Jeżeli chcesz, aby ta strona była na bieżąco aktualizowana proszę o zapoznanie się z jedną z trzech reklam zamieszczonych na tym blogu oraz dopisz swój komentarz do konkretnych postów w celu rozwinięcia dla pozostałych czytelników.


piątek, 13 maja 2011

Blog jako źródło dochodu.

Pisz na swoim blogu dużo i wartościowo.

Wcześniej zachęcałem Was do pisaniu bloga. Macie na nim pisać dużo i wartościowo, ale nie tylko na nim. Również na Waszej stronie firmowej, na forum, a nawet na podstronach swojego sklepu internetowego. To zresztą jedna z tajemnic pozycjonowania e-sklepów: strony z treścią zoptymalizowane pod gęstą pajęczynę wyszukiwania.

Tak więc dlaczego macie pisać dużo i wartościowo?

Dużo, ponieważ treść jest wiedzą. Ludzie szukają w sieci informacji i tylko treść nam je zapewnia. Mając dużo treści, wiele podstron, to będziemy mieli sporo wejść z Google. Dodatkowo, serwis z dużą ilością treści traktowany jest przez odwiedzających jako bardziej wartościowy. Efektem czego jest więcej odwiedzin.

Wartościowo, ponieważ to jest prawdziwe złoto Internetu. Przeciętnych stron jest każdej branży setki, a nawet tysiące. Bardzo wartościowych stron w danej tematyce jest niewiele - często kilka, kilkanaście. Niech Wasze strony będą jednymi z nich!

Żyjemy w czasie przeładowania informacyjnego. Jest za dużo wiedzy do przetworzenia. Nie radzimy sobie z tym. Bronimy się na różne sposoby. Nie wchodząc w szczegóły tego zagadnienia, pamiętajcie, że każdy z nas stara się monitorować, co się w interesującej nas branży dzieje. Stresuje nas to, że nie czytamy wszystkiego, ale zawsze znajdziemy czas na czytanie tych najbardziej wartościowych blogów, forów oraz innych serwisów. Musicie mieć wartościowe treści u siebie. Po prostu nie macie innego wyjścia. W przeciwnym wypadku zginiecie w odmętach globalnej pajęczyny.

Wartościowa treść zwiększy odwiedziny Waszego serwisu na kilka sposobów: • Użytkownicy będą powracali (np. przez "ulubione");
• Użytkownicy będą obserwowali Wasze poczynania (np. przez RSS) i zaglądali, jeśli opublikujecie coś nowego;
• Użytkownicy będą polecali Wasz serwis innym;
• Użytkownicy będą linkowali do Was - dzięki temu będziecie mieli więcej odwiedzin i bez dodatkowych nakładów będzie się tworzyło naturalne pozycjonowanie Waszego serwisu, a to jest bardzo ważna sprawa.

A może kiedyś wygracie jakiś konkurs na najbardziej wartościowy blog branżowy? Wtedy odwiedziny podskoczą pod sufit. Co prawda chwilowo, ale jeśli uda Wam się w jakiś sposób zatrzymać użytkowników na dłużej, wtedy Wasze korzyści będą ogromne. Warto pisać dużo i wartościowo!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz