Ta strona służy gromadzeniu pomysłów dotyczących różnej formie wprowadzania w życie e-biznes'u, które można by zastosować i udoskonalić w kontakcie z czytelnikami tego bloga. Jeżeli chcesz, aby ta strona była na bieżąco aktualizowana proszę o zapoznanie się z jedną z trzech reklam zamieszczonych na tym blogu oraz dopisz swój komentarz do konkretnych postów w celu rozwinięcia dla pozostałych czytelników.


wtorek, 3 maja 2011

Jak chce zarabiać musisz coś sprzedać!!!

Pieniądze są wszędzie. Nie słuchaj ludzi, którzy mówią, że mają ich coraz mniej. Pieniądze krążą i zmieniają właścicieli. Ty coś kupujesz i tracisz pieniądze, a drugi zarabia. Ty dostajesz wypłatę i pieniądze, a pracodawca je traci. Pieniądze krążą. Ważne, aby skupić je na sobie w dużej ilości. To chyba oczywiste? Musisz mieć, co sprzedać. Potrzebujesz produktu, który jest pożądany przez Twój rynek. Ludzie sprzedają mało wartościowe rzeczy i oczekują, że zbiją kokosy. Musisz oferować coś, na co jest popyt. W Internecie najłatwiej jest sprzedawać wiedzę! Tak, Twoją wiedzę. Kiedy kupiłem psa chciałem go wytresować. Mam boksera, więc należy mu się trochę silnej ręki. Poszedłem do tresera i mówię, że mi ucieka. Ten do mnie, że mam odpiąć smycz. Ja mówię, „Jeśli to zrobię, to mi ucieknie”. On do mnie „Bardzo dobrze”. Zaufałem mu. Odpiąłem smycz, poszedłem w drugą stronę, a pies paradoksalnie leciał do mnie. Byłem pod wrażeniem. Większość właścicieli psów biegnie za pupilem, gdy ten ucieka – on się po prostu bawi. Tymczasem, kiedy Ty mu się oddalasz pies panikuje i biegnie w Twoim kierunku. Ile jest wart ta wiedza? Dla właściciela psa sporo. Możesz sprzedawać swoją wiedzę z różnych dziedzin. Ważne, aby było pożądanie na Twój produkt. Na rynku zwierząt domowych jest ogromne zainteresowanie. Ludzie kupują jedzenie dla psów za 100 złotych, więc może kupią Twój podręcznik jak wytresować psa. To jest irracjonalne, ale działa. Możesz sprzedawać swoją wiedzę z różnych dziedzin. Ważne, aby było pożądanie na Twój produkt. Na rynku zwierząt domowych jest ogromne zainteresowanie. Ludzie kupują jedzenie dla psów za 100 złotych, więc może kupią Twój podręcznik jak wytresować psa. To jest irracjonalne, ale działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz