Ta strona służy gromadzeniu pomysłów dotyczących różnej formie wprowadzania w życie e-biznes'u, które można by zastosować i udoskonalić w kontakcie z czytelnikami tego bloga. Jeżeli chcesz, aby ta strona była na bieżąco aktualizowana proszę o zapoznanie się z jedną z trzech reklam zamieszczonych na tym blogu oraz dopisz swój komentarz do konkretnych postów w celu rozwinięcia dla pozostałych czytelników.


niedziela, 1 maja 2011

Jak zarobić w internecie...

Chciałbym podzielić się swoją wiedzą z zakresu marketingu internetowego i zarabiania w nim...
Całkiem niedawno wpływy gotówki do domowego budżetu były naprawdę małe. Moja trzyosobowa rodzina nie mogła pogodzić się z ciągłymi podwyżkami artykułów pierwszej potrzeby. Dwie pensje starczały na skromne życie, a ja nie potrafiłem zarobić na wszystkie opłaty i rachunki. To były rzeczywiście trudne czasy.
Pewnego dnia odkryłem marketing internetowy i od tego czasu wszystko się zmieniło. Siedziałem godzinami przed komputerem popijając kawę i mając nadzieję, że pewnego dnia się uda. Wracałem z pracy, jadłem coś na szybko i pracowałem przez wiele godzin nad moimi projektami - kursami. Nie miałem wtedy swojej firmy, aby cokolwiek sprzedawać, ale jak się okazało nie trzeba jej mieć. Wystarczy znaleźć kogoś z firmą, kto wyda Twój kurs.
Po miesiącu przygotowań swojego projektu, który uczył osoby nieśmiałe radzenia sobie na randkach i podczas rozmowy z płcią przeciwną, byłem gotów, aby mój kurs ujrzał światło dzienne. Zdajecie sobie sprawę, że spędziłem nad nim wiele godzin... W tym momencie odpaliłem kompa, napisałem maila do osób zainteresowanych i liczyłem, że się uda. Po paru dniach zalogowałem się na konto i zacząłem skakać jak dziecko. W ciągu tygodnia miałem ok. 2500 złotych na swoim koncie. Po miesiącu podwoiłem tą stawkę i faktycznie byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Czułem się jak ćpun wciągający kreskę najlepszego narkotyku. W rzeczywistości byłem bardzo pobudzony i chętny, aby pracować jeszcze więcej i więcej, ale potrzebowałbym na to czasu. Postanowiłem zrezygnować z pracy zawodowej i całkowicie zająć się pomnażaniem pieniędzy w Internecie.
Dziś razem z żoną i córką mieszkamy w małym domku. To niesamowite jak nasze życie się odmieniło. Jak marketing internetowy odmienił mnie i naszą przyszłość.
Wiele osób poszło moimi śladami. Ostatnio dla mojego klienta urządziłem kampanię reklamową, która dała mu spore zyski w niedługim czasie. Teraz już mam 100% pewność, że skoro pomogłem jemu i sobie, pomogę również Wam zarobić wielkie pieniądze. Jestem bardzo podekscytowany tym, że będziecie mogli pójść moją drogą. Pomaganie ludziom jest naprawdę świetne i daje wiele satysfakcji i zadowolenia. Zanim jednak opowiem Wam jak krok po kroku robić więcej gotówki w Internecie, muszę przygotować Was do pracy - "Nie od razu Rzym zbudowano"...


ZŁOTA RADA:
Oto dwa sposoby na zarobienie gotówki w globalnej sieci:
Poza ofertą usługi, zamieszczajcie na swoich stronach reklamy. Klient nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wchodzenie na nie, a Wy zarabiacie za to klikanie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz