Ta strona służy gromadzeniu pomysłów dotyczących różnej formie wprowadzania w życie e-biznes'u, które można by zastosować i udoskonalić w kontakcie z czytelnikami tego bloga. Jeżeli chcesz, aby ta strona była na bieżąco aktualizowana proszę o zapoznanie się z jedną z trzech reklam zamieszczonych na tym blogu oraz dopisz swój komentarz do konkretnych postów w celu rozwinięcia dla pozostałych czytelników.


środa, 4 maja 2011

Sekret nr 1 zarabiania w Internecie darmowymi metodami.

Wiem, że może dopiero zaczynasz swoją przygodę z zarabianiem w sieci oraz nie wiesz tak do końca się do tego zabrać. Zadajesz sobie pytanie, czy aby na pewno jest to możliwe, żeby zarabiać nie wychodząc z domu? Ja od jakiegoś czasu próbuję zarabiać w sieci. Dlaczego piszę, że próbuję? Bo tak samo jak Ty, tak naprawdę dopiero zaczynam, przechodzimy więc tą samą drogę. Może jestem o krok dalej... A ja chcę Wam pokazać, jak można być właśnie o ten krok dalej niż wszyscy inni. Nie nauczę Cię jak zarabiać miliony złotych na sprzedaży internetowej, bo sam tego nie potrafię, ale wiem jak możesz uruchomić dodatkowe źródło dochodów, które na pewno odmieni Twoje życie. Jesteś tym zainteresowany? Moja przygoda z zarabianiem w Internecie zaczęła się kilka miesięcy temu, a mimo to mam na liście adresowych sporo kontaktów. Oczywiście to nie jest jakieś wielkie osiągnięcie, bo wiem, że są zdecydowanie lepsi od nas w tym temacie. Jednak to, co musicie wiedzieć, to fakt, że zbudowanie tak ogromnej listy wiąże się z niejedną i to niemałą inwestycją. Ja korzystam w 100% z darmowych metod budowania listy adresowej, bo tak jak Ty dopiero zaczynamy i najnormalniej w świecie nie stać mnie na inwestycje. Masz podobną sytuację? Chcę Ci jednak pokazać, że nie potrzeba żadnej gotówki, aby móc zacząć  zarabiać w Internecie za pomocą listy adresowej. Zapewne wiesz, że lista to Twoja kopalnia diamentów. Bez listy, czyli bez kontaktów, nie masz pieniędzy i nie jesteś w stanie ich zarabiać – po prostu nie istniejesz. Właściciel biznesu to ktoś, kto ma ludzi, produkty lub usługi i zyski. Najważniejszym elementem są ludzie. Bez nich jesteś nikim. Co to znaczy ludzie? Ludzie to znaczy ich problemy, ich niedoskonałości, ich dążenia, cele, a także motywacja bądź jej brak. Wiesz, za co płacą najwięcej w każdym biznesie? Pewnie myślisz, że za obrót produktami, bądź usługami. Okazuję się jednak, że najwięcej płacą za rozwiązywanie ludzkich problemów, bo to człowiek jest najbardziej newralgicznym punktem tej całej układanki. Jeśli to prawda, to w takim razie ja chcę rozwiązywać jak najwięcej problemów, a Ty? Żeby je jednak móc rozwiązać trzeba je najpierw mieć, a więc konieczne jest posiadanie listy osób, którym możemy pomóc. Jak to zrobić, aby ludzie zapisywali się na naszą listę? Jak przyciągnąć ludzi? Dlaczego tak ważne są relacje? Jak zbudować zaufanie między Tobą, a ludźmi z Twojej listy? Wiem, że zaczynasz. Czujesz, że techniczne sprawy Cię przerastają? Nie wiesz, co dalej? Ja też zaczynałem i powiem Ci, że lekko nie było. Zero gotówki na start, tylko chęci i darmowe kursy. Praca nierzadko po 12godzin dziennie nad rozwikłaniem pewnych zagadek i niuansów. Wiele osób sprzedaje swoje kursy na temat  zarabiania w Internecie ale wiem, że tak samo jak ja wtedy, Ty teraz również nie masz na to pieniędzy. Nie stać Cię na inwestycję powiedzmy 457zł bądź nawet 197zł prawda? Nawet, jeśli wiesz, że jest to bardzo przydatna wiedza i na pewno posunąłbyś się dalej w swoim biznesie, to po prostu nie stać Cię na to. Musisz też wiedzieć, że większość tych kursów zakłada, że podstawy masz już ugruntowane i nikt nie będzie Cię tego uczył. A Ty przecież jeszcze tego nie wiesz, że to nie jest aż tak skomplikowanie, ale skąd do diabła masz to wiedzieć, skoro może jesteś z zawodu murarzem albo hydraulikiem? Jak można przeczytać książkę nie znając alfabetu? Dlatego na tym blogu mam dla Ciebie taki alfabet. Będziesz mógł przeczytać w przyszłości wszystkie książki, jeśli tylko nauczysz się niezbędnych podstaw. Zawodowi marketerzy zarabiają naprawdę duże pieniądze, przekazując właśnie podstawy budowania biznesu, wiesz dlaczego? Bo osób początkujących jest zawsze najwięcej. Ja jednak wiem, że nie sztuką jest wycisnąć ostatnie pieniądze od osób, które są tak bardzo zdesperowane w swoich poszukiwaniach. Nie chciałbym, aby ktoś postąpił ze mną w ten sposób i ja również w ten sposób nie postąpię. Jeśli będziesz na mojej liście, a moim zadaniem będzie Ci pomóc, dlatego piszę tego bloga. Wiesz przecież, że jeśli chcesz zarabiać w Internecie to kiedyś w końcu musisz się tego nauczyć krok po kroku. Innej drogi nie ma. Jeśli masz ochotę uczyć się metodą prób i błędów to życzę Ci zdrowia, bo będzie Ci potrzebne, ale szanuję oczywiście Twoją decyzję. Każdy ma wybór. Ty sam wiesz, czy chcesz dowiedzieć się jak zbudować swoje Internetowe imperium. Czy to będą metody, którymi ja się posługuję, czy będą to metody inne, nie wiem. Zastanów się na spokojnie i podejmij świadomą decyzję. Ludzie boją się tego, co nowe i nieznane prawda? Ile razy w swoim życiu bałeś się podjąć jakąś decyzję, a potem okazało się, że zrobiłeś najlepiej jak mogłeś? Wyobraź sobie, powiedzmy 1000 osób na swojej liście, dla których jesteś autorytetem. Co czujesz? Co chciałbyś im powiedzieć? Wiesz, że oni potrzebują Twojej pomocy? Zanim im jednak pomożesz, musisz najpierw pomóc sobie. Nie można kogoś nakarmić, jeśli sam jesteś głodny. Jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu, po prostu zmień coś w swoim życiu. Życzę Wam wszystkiego, co najlepsze i mam nadzieję, że będę miał w tym swój niewielki udział.

Jeśli chcesz być zapisany na mojej liście:
1. Zacznij obserwować mojego bloga.
2. Wyślij mi maila (zielinski79@abisystem.com.pl). W tytule napisz: „Proszę - dodaj mnie do swojej listy mailowej”. W treści maila podaj swój nick – internetowy identyfikator, po jakim będą poznawać Cię potencjalni klienci. Opisz również, na jakim stopniu, w zarabianiu przez Internet jesteś i o jakich informacjach chciałbyś czytać na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz